Thursday, August 28, 2014

Tere ilusat reedet! Olen jälle maandunud oma lemmikkohas ehk raamatukogus ja ootan kõnet ühelt tööandjalt, kelle intervjuul hommikul käisin. Põhimõtteliselt on tegu mingi door-to-door müügindusega ja kuna seal otsiti inimest, kelle iseloom vastaks kirjeldusele "warm and bubbly", olen terve hommikupooliku üritanud end niisugustesse kriteeriumitesse mahutada, kuulasin power-mussi ja naeratasin igale vastutulijale :D Intervjuu ise oli midagi konverentsilaadset ja kui see lõppes, luusisin niisama ümbruses ringi, leidsin cooli kupliga ehitise ja pidasin seda alguses kirikuks. Sisenedes selgus aga, et oli hoopis sünagoog, rääkisin seal ühe vanaldase koristajaga juttu ja ta näitas mulle kõiki saale ja urkaid, rääkis judaismist ja pakkus mulle potentsiaalseid töökohti juudi poodi ja kohvikusse. Vaata aga!

Eile käisin ühes Itaalia restoranis intervjuul ja pärast sõin mingil terrassil friikaid, siis kogunesid mu ümber kaks kodutut ja üks väga autentne seitsmekümnendate rokisaurus. Jagasin nendega oma toitu ja kuulasin lugusid Vietnami sõjast :D

Hostelis on meil raamatuvahetuspunkt, viisin sinna ühe paksu romaani, mille emps mulle millegipärast kotti pani, ja võtsin vastu "The great railway bazaar". Pikad distantsid rongiga tunduvad alati nii romantilised, samas raamatud on näidanud, et seal notitakse kogu aeg kedagi maha.


kesköine udu trammipeatuses

elumajad on lihtsalt nii armsad


ma polegi varem ookeani katsunud

mant


chinatown

sellised väravad eraldavad chinatowni muust linnast

see ülemine parempoolne voodi on mõnda aega minu pesa

seelikukütt

2 comments: