Sunday, May 3, 2015

Jaa-jaa. Igasugused asjad juhtuvad. Olin just teisipäeval jõudnud internetiavarustes oma tööpõlgust väljendada ja siis kolmapäeval öeldi mulle hostelist, et olen vallandatud. Süüdistatuna järgmises:

1) kodututel siin tasuta ööbida laskmine (aga väljas on ju külm...)

2) veidrate inimestega sõbrustamine (tõenäoliselt Dean)

3) privaattubade võtmete andmine paaridele, kes tunnikese jagu omaette olla tahtsid (aga oleme ju noored vaid korra), ja

4) ise mitte nii privaatseks jäämine (sama ääremärkus), ja kõige tipuks

4) fakt, et minu järgi käis küsimas "narkarivälimusega" noormees (pole õrna aimugi).

Aga eks ma ikka rohkem rõõmustasin kui kurvastasin. Mind polegi varem kuskilt lahti lastud ja siis järsku oli hoobilt palju rohkem vabadust juures, küll 120 dollari eesti nädalas, aga siiski. Alaniga mõtlesime siis, et omastame hoopis telgid ja magamiskotid ja läheme seiklema ja otsime nii muuseas kuskil mujal uued tööd, sest nagu mu kolmekuusest rahatust ametiootamisest selgus, on see ju lihtsamast lihtsam. Vahepeal teeme muidugi lõket ja laulame tule ümber ja grillime kujuteldavaid vahukomme.

Järgmisel päeval läksin oma palgalisele tööle võileivapaleesse ja leidsin kohe väga hea mooduse, kuidas tunnid kiiremini liikuma panna - tuleb lihtsalt seada eesmärgiks ülemust päeva jooksul oma lahkumisest teavitada ja siis seda kogu aeg poole tunni võrra edasi lükata, kuni lõpuks on närvid krussis ja sa tööpäeva lõpus poole põrandapühkimise pealt lihtsalt välja purskad, et Ithinkimleavinextuesday.

Ja olles selle siis niimoodi pahinal välja öelnud, jäin mõttesse. Mille pagana pärast ma nüüd seda tegema peaks? Hea küll, saaks seigelda ja Harry Potteri seitsmendat osa mängida, aga hetkel on mul ju ikkagi stabiilne sissetulek ja kuu aja pärast olen paigas, kus ma kohe üldse rahatuks jääda ei tahaks. Austraalias juba oskan ilma rahata toimida, Aasias... ei tea.. ja oleks hea tahtejõuharjutus see võileivatamine ikkagi lõpuni teha, mitte jälle minema kapata.

"Pardon?" küsis boss.

"I think I'll be.. steaming... next tuesday... yeah it's supposed to be like 15 degrees out," päästsin end kähku ja pööritasin selga keerates silmi, sest ma olen idikas.

"That's not warm," ütles boss.

Pühkisin põrandat edasi. Neli nädalat veel tööl käia...

No comments:

Post a Comment