Friday, August 14, 2015

Arvamusfestival 2015

Tahaks ka millestki midagi arvata.

"Sa oled sina, sa hõljud ringi oma magusas mittemidagitegemises ja liugled edasi päevast päeva, tolmled lillelt lillele oma lühikeste kleitide ja hilja ärkamise ja liiga valjusti naermisega, ja siis äkitselt siseneb areenile keegi ja sa ühtäkki tunned, et peaksid keegi olema, midagi tegema, et sinuga peaks millestki rääkida olema..."

Nii kirjutasin ma omale telefoni memosse mõni nädal tagasi, kui raamatupoes ringi uitasin ja täpselt nõndamoodi tundsingi. Ma vist olen loonud endale mingi pettekujutluse, et ma ei näe milleski pointi ja kõik on suht mõttetu, aga tegelikult ma kardetavasti ei oska ennast lihtsalt motiveerida. Ja kui ma näen midagi ilusat, mille inimesed on loonud, siis saan ju rabelemise mõttest aru küll.

"Stepihunti" olen vahepeal lugenud ja mulle nii meeldib, kuidas nimitegelane kodanlusele vaat et aukartusega vaatab. Kodanlik huumor on minu arvates üks kõige paremaid asju üldse, seepärast mulle meeldibki tööl nii väga. Pealegi on restoran koht, kuhu tullakse rahuldama oma kõige esmasemaid nõudmisi, et keegi aga sööb ja keegi teenib selle arvelt raha ja ostab siis selle eest süüa. Elu alustaladest moodustub täiuslik ring.

"Istun trepiastmele araukaaria vastas, puhkan veidi, panen käed risti ja vaatan hardusega seda väikest korralikkuseaeda, mille liigutav üksiolek ja naeruväärsus kuidagi mu hinge härdaks teeb." 

Nii mõtles Stepihunt, ja ma ju tean nii hästi seda tunnet, kui miski on nii igapäevane ja samas nii ilus ja sa mõtled, et no on ikka... no küll on ikka tore, et inimesed ikka viitsivad :) ja siis see teeb veits haiget

Empsiga oleme viimasel ajal rääkinud, teda natuke häirib, et ma ütlen asjade kohta, et need maksavad palju. "Ei ole kõrget hinda, on vähe tehtud tööd," või kuidagi nii arvab tema. Aga ma ikkagi leian, et ma vist ei vaja palju. Et saab ju teha vähem ja tarbida vähem ja et ma parem hääletan kui sõidan bussiga, kui see on vähegi võimalik. Aga see mõtteviis võib kah muidugi ühel päeval valusasti kätte maksta, kõik võib. Üks ei ole kindlasti õige ja teine vale.

Ah, mis siin muidu ikka. Üks öö käisime tüdrukutega muusikakooli hoovis, viskasime pikali ja vaatasime elektriküünla valgel langevaid tähti. Eile loksusime Ilonaga lihtsalt vooluga kaasa ja sõime Perlas ja saime tasuta Curly Stringsi kontserdile (sain lõpuks oma nõmmeliivateeeee-laulu) ja vaatasime savikojas ringi ja käisime Vallimaa grilliaias, kus on megailus interjöör.

Korra käisime Kärdiga Pangal ja siis ükskord käisime Kajaga ka.

Üks mõttetera ühest taunist komöödiast:

"High school is like jail: sex you want you ain't getting, sex you're getting you don't want"

No comments:

Post a Comment