Thursday, April 21, 2016

The best times in life

Üldiselt ma telekat ei vaata, aga kord nädalas koguneme siinse perega ikkagi diivanile ja jälgime kohalike amatöörkokkade võistlemist. Enne oli selleks täiskasvanute Mästerkock, nüüd aga Sveriges Yngsta Mästerkock, kus 8-aastased teevad süüa paremini kui ma seda oma eluajal tegema hakkan. 

Aga nagu siin elus ikka, tuleb aeg-ajalt vaadata ka reklaamipause. Eile kiskus üks eriti mu tähelepanu, nimelt oli reklaamitud vist mandleid või pähkleid või misiganes mõnusaid vahepalu, mida hea toidukordade vahel näksida, ja siis sloganiks oli "some of the best times in life are the times inbetween". 

Ja ma mõtlesin et jaa-jaa, eks ta ole küll. Umbes et see sõpradega pre-drinkside tegemine kellegi köögis on tihtipeale hoopis lahedam kui väljaminek ise. Et november ja advendiaeg võib olla palju suuremast jõulumeeleolust kantud kui jõululaupäev. Et perega praamijärjekorras seismine ja sõnamängu mängimine on lõbusam kui mõni kauaplaneeritud pidu. Et nendel times inbetween-idel, mis tegelikult ei ole ju üldsegi inbetween, vaid on täiesti times, puudub igasugune sunnitus ja ootuste põrkumine reaalsusega. See teeb olukorra nii vabaks ja voolavaks! Ja kus on vabadus ja voolavus, on teatavasti õnn - või vähemalt mulle meeldib nii mõelda. 


No comments:

Post a Comment