Tuesday, July 1, 2014

Kahhelahjurott

 Tere esimest järelvalveta tööpäeva! Mul on omanimeline tempel, seifi võti ja ma oskan nüüd telefonile ametlikult vastata. Argipäevad veedan seintega eraldatud boksis, kuhu ma väga ameerikalikult võiksin kleepida oma perepildid ja motiveerivad tsitaadid (aga ei kleebi). Kliente käib vähe ning kui välja arvata paar-kolm tegemist vajavat kindlustust ja riigilõivu, saan tunnid üheksast viieni sisustada ise ja ma armastan seda.

  Mõned inimesed ei salli üldse ootamist ja mõni teine ütleb jälle pidevalt, et ta ei viitsi passida. Mul selles suhtes vastav kogemus puudub, sest ma ise hilinen alati igale poole ja kui ma imekombel peaksin kokkulepitud kohta (kellestki varem) kohale jõudma, võtan nendest hetkedest viimast ja lihtsalt vahin ringi ja filosofeerin mitte millestki ja mõnikord kirjutan selle mittemillegi isegi paberile üles. Siis võib sellest saada midagi ja millegi eest võib saada raha. Raha ei ole küll kunagi ajend, aga teda on tore mõnikord omada ja siis jälle reede õhtuti otsustada, et ta mulle üldse ei meeldigi ja kõigile lauas istujatele üks raund rummikokse välja teha. Ja öelda tahtsin ma tegelikult hoopis seda, et siin töö juures saab terve päev läbi lugeda ja kirjutada (kuigi mis puudutab luulet, siis mul hetkel sulg üldse ei jookse, tähendab ideid on küll, aga ma ei oska neid vormistada. Samas oleks halvem, kui oleks vastupidi).

 Viimased ajad on muutnud mind väga tundeliseks ja eriti just laupäevahommikuti olen ma väike värisev pundar täis ülevoolavat armastust elu keerdkäikude ja inimlike nõrkuste vastu. Kõige lõbusam on siis, kui ma mõnel teisel päeval hoopis raamatupoodi lähen ja näen riiuleid täis tähemärke, mida ma mitte kunagi tervenisti läbi lugeda ei jõua ja informatsiooni paikadest, millest paljusid ma mitte kunagi ei külasta ja siis tabavad mind sellised hardushood inimeste vastu, kes nii tänuväärselt on mingi osa oma või kellegi teise elust kaante vahele suruda jõudnud.

 Elu muutub praegu üsna kiiresti - kes teeb juhilube, kes läheb ülikooli, kes on hakanud vähem jooma. Mina näiteks ostsin täna lennupiletid, mis mind mõneks ajaks natuke kaugemaid lõhnu ja maitseid avastama viivad ja tõenäoliselt saan sealt täiendada oma blogi millegi veidi heteromaga kui tänane postitus välja kukkus. 

 Stay based!

No comments:

Post a Comment