Tuesday, September 2, 2014

Mina olen ikka veel elus ja pole vahepeal nälga ega janusse ära surnud, kuigi laupäeval juhtus poolkogemata üks söögivaba päev ja eile juhtus baaris, et ma ei lasknud endale seda tavapärast ühte õlutki välja teha. :D Muidu ajan siin umbes 2-3 dollariga päevas läbi, aga et mul on halb omadus äärmustesse kalduda, on säästmisest saanud sõltuvus. Näiteks eile õhtul, kui olin lõpetanud oma tavapärase veega keedetud kaerahelbepudru söömise, panin omale hosteliseinalt võetud -25% taco billi kuponge rahakoti vahele ja hõõrusin endamisi käsi, mõeldes kõige odavamale vegeburritole, mille pealt ma veel veerandi maha saan.. ja siis äkki avastasin, et issand jumal, ma olen ju nagu need TLC kanali inimesed, kelle elu ongi pühendatud kõige tasuta saamisele ja kupongide lõikumisele :D ehmatasin veidi ära ja lubasin endale, et edaspidi võtan natuke lõdvemalt.

Kuna ma viimasel ajal päris tihti köögis tšillin, olen hulganisti uusi inimesi kohanud. Siin ei ole esimene küsimus mitte mis su nimi on, vaid kust sa pärit oled - ja vahel juhtub, et vestled kellegagi pool tundi või kauem ja pärast avastad, et te polegi nimesid vahetanud ega üleüldse ennast tutvustanud, ja et see ei olegi üldse tähtis; mu arust see teeb suhtlemise kuidagi nii isetuks ja eesmärgivabaks, lihtsalt olla seal ühes momendis ja rääkida inimesega, kes juhuse tahtel sinuga parajasti seda hetke jagab ja pärast edasi liikuda või siis juhuse tahtel jälle kokku sattuda. No rush. Kui me perega Horvaatias olime, käisime ühes tänavakohvikus ja seal oli üks teenindaja mulle lihtsalt nii sümpaatne, et see tegi mind nii rõõmsaks, ja sõnagi lausumata jätsin ma ta lihtsalt sinna ja killu temast omakorda endasse. Ja nii vahva oleks mingi 30 aasta pärast mõelda, et issand, huvitav kuidas sellel Horvaatia friikamüüjal küll läheb :D

Mis siis veel, eile käisin tšiili ja hispaania tüdrukutega ühes džässklubis, enamuse ajast nad küll rääkisid omavahel väga kiiret hispaania keelt ja ma istusin niisama, aga ma kohe üldse ei pahandanud, sest nende kõne meenutas purskkaevuvulinat ja nii ilus oli kuulata :D

(Regiina kunagi ütles, et mul on omadus kõike nii geilt öelda, eks ta vist ole jah)

Täna helistati mulle sünagoogist, mille ma vahepeal täitsa ära unustanud olin, ja paluti toitlustamisele appi tulla. Koos ühe kolumbia tüdrukuga teenindasime 60 juudiusku politseinikku ja neist jäi nii palju epic toitu üle ja selle saime me kõik endale. Magus elu :D Pluss sain teada, et coca-cola on kosher.

Thats about it :D tsauki mu kallid

No comments:

Post a Comment